Rejestracja 1. Każdy użytkownik podczas procesu rejestracji musi podać prawidłowe dane, min: imię, nazwisko, adres zamieszkania itp.2. Podczas rejestracji należy podać prawidłowy adres e-mail Państwa konta pocztowego - będzie on potrzebny do potwierdzania operacji zakupu danego produktu. Jeśli nie posiadają Państwo konta e-mail mogą je Państwo założyć bezpłatnie na jednym z darmowych serwisów.3. Po przejściu pomyślnie przez proces rejestracji otrzymają Państwo za adres e-mail informacje potwierdzającą założenie nowego konta.4. Podawanie danych nie swoich lecz kogoś zupełnie innego lub danych przypadkowych np: imię "rejo" będzie skutkowało usunięciem takiego konta z bazy danych.5. Jeśli użytkownik zakupi produkty których nie będzie chciał kupić jego konto zostanie wyłączone.6. Założenie konta oznacza zgodę z powyższym regulaminem. Kupowanie produktów 1. Kupowanie produktów może się odbywać tylko poprzez zasady ustalone przez administratora serwisu.2. Ceny produktów są podawane w sposób widoczny przez co kupienie produktów po innej cenie jest niemożliwe.3. Ceny oraz nazwy i cechy towarów są weryfikowane przy operacji kupowania.4. Leki sprzedajemy tylko detaliczne na paragon. Są dostępne tylko w siedzibie hurtowni. 5. Wyroby tytoniowe i papierosy nie są dostępne przez internet. Są dostępne tylko w siedzibie hurtowni. Sprzedawane w cenach hurtowych tylko firmą posiadający zezwolenie na obrót tymi towarami. 6. Fajerwerki są dostępne tylko w siedzibie hurtowni, dla osób pełnoletnich. Zwroty towarów i reklamacje Zasady reklamacjiREKLAMACJE Produkty zakupione na stronie www.hurtowniamarker.pl Podlegają reklamacji , zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002r. uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 24 miesięcy od daty zakupu o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego(Dz.U. z2002 r. Nr 141 z późniejszymi. zm.).www.hurtowniamarker.pl nie jest producentem sprzedawanych towarów. W przypadku produktu, na który producent lub podmiot wprowadzający towar na rynek udzielił gwarancji, Kupujący może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamowanego produktu. Chcesz zareklamować towar?- Skopiuj i uzupełnij „formularz reklamacyjny”zawarty pod regulaminem lub napisz e-mail. na adres zamawiam.marker@gmail.com z opisem reklamacji. - Dokładnie opisz przyczynę reklamacji. Bez e-maila z prośbą o reklamację reklamacja niebędzie mogła zostać rozpatrzona..- Przyjęcie reklamacji potwierdzimy osobną wiadomością e-mail.-Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych dokona oceny zasadności reklamacji i powiadomi o sposobie dalszej jej realizacji.- W przypadku gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w przypadku gdy nie ma takiej możliwości, po uzgodnieniu z Kupującym:a. dokona naprawy towaru,b. zwróci cenę towaru,c. obniży cenę reklamowanego towaru.- Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli produkt:a. został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,b. posiada wady fabryczne,c. jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem. Ważne:-Reklamowany towar odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.- Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów reklamacyjnych firmą kurierską lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona".- Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek. Wzór reklamacji
Adresat reklamacji: Marker Dystrybucja Sp. z o.o.
właściciel strony www.hurtowniamarker.pl
73-110 Stargard ul. Piłsudskiego 34
e-mail.
zamawiam.marker@gmail.comtel. 604643350
Dana reklamującego Nazwa firmy
/ imię nazwisko/ ……………………………………………………………………
Adres dostawy…………………………………………………………………………………………….
e-mail. ………………………………………………………………………………………………………..
tel. ………………………………………………………………………………………………………………
Określ oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji
Naprawa
Wymiana
Zwrot
Podaj nr dokumentu sprzedaży ……………………………………………………….
Podaj datę sprzedaży ………………………………………………………………………
Podaj nazwę towaru …………………………………………………………………………
Podaj ilość reklamowanego towaru ……………………………………………….
W przypadku zwrotu ceny podaj nr rachunku na który zwrócić cenę produktu ……………………………………………………………………………………………………………………….
Opisz przyczynę reklamacji, podaj usterki produktu.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
| |
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016) informujemy, iż:- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest (Marker Dystrybucja Sp. z o.o. ul. Ceglana 8 73-110 Stargard),- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - rodo@eurooffice.biz,- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usługi gwarancyjnej/reklamacyjnej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub podmioty współpracujące w procesie reklamacji,- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat / okres gwarancji,- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. |
Prosimy o dołączenie kopii niniejszego formularza do przesyłki z reklamowanym towarem |
…………………………………………………………. |
data i podpis |
Sposoby zapłaty1. Przelewy24 firmy PayPro SA
2. Przelew na kont 42109028060000000135133039 Santander Bank Polska SA3. Terminal (karta, blik) firmy First Data Polska SA4. Pobranie firma kurierska5. Gotówka
6. Karta na stronie internetowej operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.Sposoby dostawy 1.Odbiór w hurtowni ul. Ceglana 8 73-110Stargard w godzinach 5:00 do 16:00 od poniedziałku do soboty. 2. Za pośrednictwem kuriera.3.Transport własny lub wynajęty. Serwis jest własnością firmy:Marker Dystrybucja Sp. z o.o.
ul. Ceglana 873-110 StargardNIP 8513212958
mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;